[software-liber] Re: Propuneri pentru site-ul/comunitatea softwareliber.ro

Stas SUSHKOV stas la nerd.ro
Sâm Noi 22 18:46:30 EET 2008

Salut,
o cam luat-o razna subiectul.

Deci softwareliber.ro e doar o singura chestie, si anume asta:
http://www.softwareliber.ro/about/

Cei care sunteti in bussines, si aveti ideii si propuneri, va rog frumos
sa veniti cu ele doar in calitatea de persoane ce se propun sa ajute iar
softwareliber.ro sa va fie partener. Toate dintr-un simplu motiv, la
momentul actual suntem cateva persoane in grup care tin totul in spatele
lor. Aceste persoane nu fac bani din softwareliber.ro si nici nu striga
in gura mare cine sunt, softwareliber.ro e un hobby de-al lor daca
doriti. Da, ne dorim sa reprezentam la un moment dat un pilon important
al miscarii softwareliber.ro, insa acest lucru nu se va intampla prin
simplele discutii care, cum e aceasta spre exemplu, nu aduce nimic decat
vorbe.

Cei ce doresc suport, de orice fel din partea comunitatii, exista
mail-ul admin la softwareliber.ro, prin intermediul caruia se poate discuta
orice fel de probleme, si organizatorice si de suport si etc. Cei ce
cauta pur si simplu sa se laude cu idei, da suntem gata sa le ascultam
(cel putin eu), insa acest lucru nu inseamna ca cineva are dreptul sa se
supere si sa ne socoata drept elitisti sau clujeni sau ubuntisti in
cazul in care nu mergem mai departe pe ce s-o propus. Totul ce s-a
facut, s-a facut in limita fortelor si a resurselor comunitatii.

In acelasi timp discutiile gen, "de ce nu puneti link la opendisk?",
mi-ar place sa fie spuse un pic altfel: "uite am tradus eu un articol
despre opendisk, nu-l puneti va rog pe softwareliber la categoria X?".
Deci suntem deschisi, insa daca se doreste sa se miste ceva, ar trebui
sa fim nu doar plini de idei ci si de un pic de actiune.

Razvan, din ce ai prezentat, cu ce ai putea sa contribui tu, scurt si la
subiect?

Blog-urile specificate, poate ca ar si reprezenta interes, insa atata
timp cat nu au fost recomandate de ceva membri, nu avem de unde sa stim
despre ce se scrie, si respectiv, nu stim cine o sa citeasca acele
articole...

Eu sper ca acest subiect sa aduca si roade, nu doar idei.
Bafta!

N.B.: Alin, s-a mai pus problema hostingului si suport-ului lug-urilor,
softwareliber.ro e gata sa ajute doar sa fie initiativa serioasa din
partea cealalta.

--
() Campania Panglicii în ASCII
/\ http://stas.nerd.ro/ascii/