[software-liber] Re: Traducerea ghidului de inițiere OpenOffice 3

Alexandru Szasz alexxed la gmail.com
Sm Noi 22 22:46:52 EET 2008

În data de 22 noiembrie 2008 21:08, Lucian Adrian Grijincu <
lucian.grijincu la gmail.com> a scris:

> cu
>
> Mie mi-a luat puțin să găsesc lista de discuții:

Păi e o legătură de pe prima pagină ro.openoffice.org la liste de discuții
destul de mare, de ce a fost greu ?