[software-liber] Re: Propuneri pentru site-ul/comunitatea softwareliber.ro

Ioan Fericel mirabit la gmail.com
Dum Noi 23 12:55:19 EET 2008

On Nov 23, 9:55 am, Andrei Popescu <andreimpope... la gmail.com> wrote:

> În opinia mea punctul forte ODF este interoperabilitatea. Dacă documente
> importante sunt publicate doar în formate închise rezultă că mulți
> oameni vor fi nevoiți să instaleze programe proprietare (în majoritatea
> cazurilor piratate).
>
> Faptul că *aplicațiile* care lucrează cu ODF (OpenOffice.org, Abiword,
> ...) sunt și bune și gratis nu spune nimic despre calitățile ODF.

  Corect !

On Sat,22.Nov.08, 16:28:01, Lucian Constantin wrote:

>Păi care-i problema? Este un format XML, cât timp îi cunoști structura
>poți extrage din el ce și cum vrei. Nu cred că mai culege cineva în
>industrie datele manual.

  Oare, chiar crezi ca e adevarat ?

  Rugamintea mea este sa aduceti cateva exemple de interoperabilitate
cu documente office din mediile in care activati, sau pe care le
cunoasteti . Dar, repet, nu-i suficienta compatibilitatea "vizuala" ,
ci preluarea automata a datelor ! Orice exemplu de aplicatie, in orice
limbaj de programare, dar care sa se foloseasca concret in practica,
in industrie, invatamant, administratie ...

  Sa avem un punct de plecare ! Personal mi-as dori sa pot schimba
pareri cu cei care cunosc si se ocupa de asa ceva . Nu pentru interes
personal, ci dimpotriva ! Pentru asta imi pierd vremea scriind aici,
considerand ca pot sa particip si eu la "trecerea la era digitala a
documentelor" , pe langa ceilalti care vor si vad asta de interes
general !

Ioan Fericel