[software-liber] Re: Propuneri pentru site-ul/comunitatea softwareliber.ro

Lucian Constantin struct_bylighting la yahoo.com
Dum Noi 23 18:25:16 EET 2008

Din păcate, fiind autorul dicționarului distribuit de openoffice.org
și fiind implicat cu ei în development de ceva mai mult timp, sunt
mult mai interesat în promovarea suitei de programe openoffice.org
decât în promovarea formatului ODF. Sincer să fiu nu am timp să mă
ocup și de chestiile de lobby. Lobby pentru ODF se poate face fără
probleme pe tic-lobby sau în alte părți.

Când apare cineva să-mi spună că în openoffice.org spellerul este un
rahat, stai să vezi ce mișto este introperabilitatea, la mine se cam
rupe șirul de discuție.