[software-liber] Re: Propuneri pentru site-ul/comunitatea softwareliber.ro

Stas SUSHKOV stas la nerd.ro
Lun Noi 24 11:05:43 EET 2008

Răzvan Sandu wrote:

> Salut, Stas,
>

> Mai întâi, dă-mi voie să mă prezint: Răzvan Sandu, 39 ani, inginer. Sunt
> „patronul” ;-) ZANDO COMPUTER (o firmă formată din mine și soție).
> Neoficial, îți pot spune că sunt și administratorul de rețea al Grupului
> MOBEXPERT, dar nu vreau să se știe public acest lucru (și n-are legătură
> pasiunea mea pentru cu software-ul liber).
>
> Din răspunsul tău de mai sus, am dedus că propunerile mele te-au
> supărat, așa că îți răspund personal.
>
> În primul rând, îmi cer scuze și regret dacă mail-ul meu nu a sunat
> [...]

Salut dl. Sandu (vârsta nu îmi permite să vă spun altfel),
e bine ce ați făcut și ce faceți, și chiar nu am nici-o treabă personală
cu dvs. Ba chiar, am primit recomandarea și din partea lui Jani. Tot ce
voiam să zic este, că e foarte greu să faci totul ce zice lumea, mai
ales pentru un grup care e doar la început. Iar mesajul pe care l-ați
trimis avea ceva trăsături caracteristice cu mesajele pe care le mai
primise grupul și a căror autori dispăruseră la fel cum apăruseră, fără
a lăsa vre-un rezultat din urmă.

Mesajul meu era cu o singură intenție, de a preveni astfel de situații.
Dacă aveți aceleași aspirații cu cele a softwareliber.ro, suntem oricând
deschiși (cel puțin eu) și gata să colaborăm, ba chiar îmi pare bine că
mai întâlnim astfel de persoane. Eu sper să fie într-un ceas bun.

Îmi cer scuze dacă am jignit pe cineva abonat la această listă, însă
uneori mai trebuiesc clarificate și lucrurile de acest gen.

Ținem legătura.
Baftă în noua săptămână.

N.B.: Blog-ul va fi adăugat. Aștept aprobarea și celorlalți membri.

--
() Campania Panglicii în ASCII
/\ http://stas.nerd.ro/ascii/