[software-liber] Re: Propuneri pentru site-ul/comunitatea softwareliber.ro

Nicu Buculei nicubunu la gmail.com
Lun Noi 24 11:35:51 EET 2008

Jani Monoses wrote:
> Puneti-va in pozitia in care postati un mesaj din greseala, care nu
> vreti sa fie public.
> Ganditi-va la ce reactie v-ati astepta de la cei care citesc.
> Atat.

Unele liste sint arhivate in multe locuri in afara controlului grupului
pe care il servesc (gmane, mail-archive, MARC), asa ca de multe ori o
asemenea gresala nu mai poate fi reparata.
Acum ai operat stergerea repede si probabil nu a avut timp sa treaca
indexarea pe acolo, altfel si Google Cache ar fi fost o problema.

Remarca mea de mai devreme a fost oarecum si o gluma, pentru ca Razvan a
lasat o multime de "urme" pe alte liste de mail despre compania la care
lucreaza, nu era chiar asa de confidentiala informatia.