[software-liber] Re: Propuneri pentru site-ul/comunitatea softwareliber.ro

Ioan Fericel mirabit la gmail.com
Lun Noi 24 13:16:11 EET 2008

Stas SUSHKOV wrote:

> Nu revenim la adevăratul subiect a discuției?
> Please... :)
>
> Răzvan, ok, merci.

  Ba da , dar e foarte bine ce a transmis si Raznan: sa ne cunoastem
inainte !

  De exemplu eu am aflat despre FLOSS Camp 2008 doar dupa ce trecuse
deja ! O initiativa excelenta . Oameni sinceri, liberi si altrusti =
iubitori de munte, de natura ! Poate la urmatorul ne vom putea cunoaste
si personal, daca acceptati si "batrani" p'acolo !

  Deocamdata, despre mine: tot inginer ca si Razvan, cu vreo zece ani
mai in varsta, "mic intreprinzator" in domeniul electronicii si in
ultima vreme inclinat mai mult spre software . Adept al filozofiei GNU ,
al ideii ca un program nu mai poate fi considerat aceeasi "marfa" ca un
pahar, gol sau cu vin !  Si impotriva filozofiei ce o observ cu tristete
la unii tineri, care au scris 100 linii de cod si primul lucru la care
se gandesc este cum sa le inchida/protejeze !

  Sa va povestesc totusi ca in facultate perforam cartele pentru Felix
C256, ca in anii 80 imi injghebam primul calculator personal Cobra, dupa
ideea Sinclaire ZX Spectrum, ca in anii 90 am instalat prima data Linux
si abia dupa aceea m-am apropiat de programare, simtind importanta tot
mai mare a software-lui .
  Ca in continuare vad valoarea unui soft, ca de altfel a oricarui lucru
in viata, prin utilitatea lui, prin cat ii ajuta mai mult pe cat mai
multi oameni, fara discriminare, si nu prin pretul produsului pe care
firma X il poate inzeci iar statul percepe taxe proportional !

  O noua saptamana spornica tuturor,

Ioan Fericel