[software-liber] Re: Propuneri pentru site-ul/comunitatea softwareliber.ro

Lun Noi 24 13:20:58 EET 2008

On Sun,23.Nov.08, 08:25:16, Lucian Constantin wrote:

> Din păcate, fiind autorul dicţionarului distribuit de openoffice.org
> şi fiind implicat cu ei în development de ceva mai mult timp, sunt
> mult mai interesat în promovarea suitei de programe openoffice.org
> decât în promovarea formatului ODF. Sincer să fiu nu am timp să mă
> ocup şi de chestiile de lobby. Lobby pentru ODF se poate face fără
> probleme pe tic-lobby sau în alte părţi.
>
> Când apare cineva să-mi spună că în openoffice.org spellerul este un
> rahat, stai să vezi ce mişto este introperabilitatea, la mine se cam
> rupe şirul de discuţie.

Te rog să nu mă înțelegi greșit. Am mare respect pentru OpenOffice.org
și consider că este extrem de important pentru adoptarea de software
liber și merită multă promovare (împreună cu celelalte alternative mai
puțin cunoscute, cum ar fi Abiword și Gnumeric).

Pur și simplu eu am înțeles că era vorba de ODF, deci OpenOffice.org era
puțin off-topic și cred că promovarea ODF și OpenOffice.org trebuie
puțin decuplate.

Salutări,
Andrei
(Albert Einstein)