[software-liber] Re: Olimpiada ODF și deschiderea anului universitar

Lucian Constantin struct_bylighting la yahoo.com
Sâm Oct 4 17:11:23 EEST 2008

Răzvan Sandu wrote:
> "Concurenta" a înțeles bine acest lucru, dovadă noul "Office 2007 pentru elevi
> și studenți", în limba română și la prețul promoțional de 199 RON, care, recent,
> se lăfaie vizibil în absolut toate marile rețele de retail de electronice...

Că stau pe raft în magazin nu înseamnă nimic. Mai trebuie să mi și
vândă, iar aici se lovesc de Gigel de la 7 care distribuie gratuit
versiuni profesionale. Adevărul este că în așteptarea lui Moș Crăciun,
versiunea de copii arată bine pe raft, la mulți ani și la mai mare!

Apropo, tocmai am introdus în OpenOffice.org un dicționar de sinonime
(thesaurus). Îl găsiți împreună cu celelalte dicționare la

http://wiki.services.openoffice.org/wiki/Dictionaries#Romanian_.28Romania.29

Ca o noutate, următoarea versiune de OpenOffice.org (3.0) introduce un
set de dicționare românești în formatul "î din i" sub numele de
dicționare clasice. Sunt produse din aceeași sursă ca și dicționarele
"â din a" standard. Sperăm să asigurăm astfel tot suportul necesar
utilizatorilor din Republica Moldova. Dacă apar probleme, nu ezitați
să ne contactați.

Lucian
--
http://rospell.sourceforge.net