[software-liber] Re: Olimpiada ODF și deschiderea anului universitar

Adi Roiban adi la roiban.ro
Sâm Oct 4 22:52:47 EEST 2008

În data de Ma, 30-09-2008 la 16:06 +0300, Alexandru Szasz a scris:
[snip]
> Gheorghe Amăriuței (sper că am scris corect numele, am intuit
> diacriticele) a tradus ghidul de inițiere sub licență GPL:
> http://oooauthors.org/ro/ug/folder.2005-04-17.2227963567/ pentru
> OpenOffice.org 2.2; voi cei de la software liber ați putea spicui din
> el și pune pe software liber. Câte două trei paragrafe per articol.

Am cam terminat traducerea pentru cursul Ubuntu și cred că am putea
trece să traducem ghidul Open Office.

Alex ai ideea cum am putea colabora (echipa Ubuntu și echipa OpenOffice)
pentru a traduce actualizările acestui ghid?

Spor!

--
Adi Roiban