[software-liber] Re: Olimpiada ODF i deschiderea anului universitar

Alexandru Szasz alexxed la gmail.com
Lun Oct 6 16:06:56 EEST 2008

În data de 4 octombrie 2008 22:52, Adi Roiban <adi la roiban.ro> a scris:

> În data de Ma, 30-09-2008 la 16:06 +0300, Alexandru Szasz a scris:
> [snip]
>
> Am cam terminat traducerea pentru cursul Ubuntu și cred că am putea
> trece să traducem ghidul Open Office.
>
> Alex ai ideea cum am putea colabora (echipa Ubuntu și echipa OpenOffice)
> pentru a traduce actualizările acestui ghid?

Doar o singură persoană a traduce acum activ ghidul, cel mai bine e să vă
pun în legătură cu el.
L-am pus la bcc, poate să-ți răspundă ție direct.