[software-liber] Re: Olimpiada ODF și deschiderea anului universitar

Adi Roiban adi la roiban.ro
Lun Oct 6 18:36:16 EEST 2008

On Lu, 2008-10-06 at 16:06 +0300, Alexandru Szasz wrote:

> [...]
>         spicui din
>         > el și pune pe software liber. Câte două trei paragrafe per
>         articol.
>

>         Am cam terminat traducerea pentru cursul Ubuntu și cred că am
>         putea
>         trece să traducem ghidul Open Office.
>
>         Alex ai ideea cum am putea colabora (echipa Ubuntu și echipa
>         OpenOffice)
>         pentru a traduce actualizările acestui ghid?
>

> Doar o singură persoană a traduce acum activ ghidul, cel mai bine e să
> vă pun în legătură cu el.
> L-am pus la bcc, poate să-ți răspundă ție direct.

E ok să traducem upstream.

De fapt foarte probabil vom coordona traducerea prin intermediul unui
pagini wiki iar rezultatul va fi trimis upstream.

Eu sunt impresionat de cum s-a mișcat echipa Ubuntu pentru a traduce
cursul Ubuntu. Sunt nerăbdător să văd rezultatul final.

Consider că există oameni care să lucreze doar că trebuie îndemnați și
ajutați (coordonați) puțin :)

Spor!

--
Adi Roiban