[software-liber] Re: Propunere logo (Kund)

Calin Miclaus calin.miclaus la gmail.com
Mie Oct 8 13:20:07 EEST 2008

2008/9/17 Cristi Magherusan <majeru la gmail.com>

> Eu zic ca literele ar putea fi facute sa nu se suprapuna, pentru ca in
> logo-urile listate alb-negru nu o sa se poata distinge S-ul rosu de
> celelalte (punctul #5), asta daca tot folosim "font"-uri mai deosebite
> pentru initialele GSL (#4 - dar pe care nu le condamn, pentru ca arata
> super)

Problema care o am eu cand ma uit pentru prima oara la logo, e ca nu imi dau
seama ca G-ul e G. S-ul, il rupe in 2, si imi trebuie cateva secunde ca
sa-mi dau seama ca de fapt, reprezinta initiale. Poate ca o culoare diferita
pentru G, ar rezolva problema. Sau subtierea S-ului, astfel incat sa nu
suprapuna toata partea dreapta a G-ului, ci sa fie inclus in el. Sau
amandoua...

Oricum, ideea e faina :)

--
Calin Miclaus