[software-liber] Re: Incepe universitatea

Adi Roiban adi la roiban.ro
Joi Oct 9 00:36:50 EEST 2008

Salut Sever,

Mersi mult pentru acest informatii.

Stiu ca nu e vina ta, dar din pacate, cel putin la mine, aceste
informatii au ajuns cu intarziere.

In cazul in care afli de ceva evenimente mai importante de la UBB la
care am putea participa te rog sa ne anunti.

Mersi inca o data!
Adi

--
Adi Roiban