[software-liber] Re: Licenta/licente sit

Sm Oct 25 13:39:32 EEST 2008

On Wed,10.Sep.08, 01:24:11, Andrei Popescu wrote:

> Poate par sâcăitor cu chestiile astea, dar cred că exact grupul pentru
> software liber ar trebui să țină cont de detaliile astea. Doar licența
> este cea care stabilește dacă un program, desen, text este liber sau nu!

Se poate să ajungem măcar la un consens legat de ce licență să folosim?

Până acum s-au propus:

BSD-3 http://www.gnu.org/licenses/license-list.html#ModifiedBSD
MIT http://www.gnu.org/licenses/license-list.html#X11License
Expat http://www.gnu.org/licenses/license-list.html#Expat
CC-BY http://creativecommons.org/licenses/by/3.0/deed.ro

Dacă mai erau și altele vă rog să adaugați. CC-NC-ND am omis-o cu bună
știință ;)

Eu votez pentru Expat din diverse motive expuse deja.

Salutări,
Andrei
(Albert Einstein)
Un ataşament non-text a fost şters...