[software-liber] Re: Noul server: baikonur.softwareliber.ro

Stas SUSHKOV stas la nerd.ro
Vin Oct 31 14:14:25 EET 2008

Jani Monoses wrote:

> E ok cu virtualizare ca poti migra mai usor VMul pe un alt server.
> Legat de cerinte hw ce ar fi? Builduri periodice de OO parac asta era
> una din ideile propuse?
Da, si aia, insa server-ul e chiar racheta, deci daca ar mai aparea
cereri de suport sau testing pentru proiecte, sa nu apara probleme.
Iarasi cu VM-urile, se pot delimita lejer resursele de la o masina la alta.

--
()  Campania Panglicii în ASCII
/\  http://stas.nerd.ro/ascii/