[software-liber] Ajutor instalare imprimanta

scormonel ionel.epure la gmail.com
Vin Oct 31 14:26:27 EET 2008

Am si eu niste probleme, cu imprimanta Xerox Workcentre 3119. O vede,
dar cand dau sa tiparesc ceva, huruie putin si se opreste fara sa
scoata vreo hartie. Am luat de la producator drive-re, le-am
dezarhivat dar nu stiu ce sa fac cu ele. Are un Install.sh pe care dau
click-uri degeaba ca nu se intampla nimic. Si mai am o problema: nu
stiu cum sa sarez un director in retea pentru citire si scriere. Si
cum vad calculatoarele din retea si cum intru in ce au sarat. Daca
rezolv aceste probleme nici nu mai am nevoie de Win la serviciu. Multa
sanatate la toata lumea !.