[software-liber] Re: Dupa FLOSS Camp 2008

Nicu Buculei nicubunu la gmail.com
Mie Sep 3 10:26:44 EEST 2008

Adi Roiban wrote:
> De bine, de rau am trecut si peste FLOSS Camp 2008.
>
> Nicu a facut o gramada de poze excelente[1] si mai astepta poze si filme
> si de la restul fotografilor si cameramanilor.

Principala caracteristica a pozelor e ca sint multe (nu le-am sters
decit pe cele complet nereusite - miscate, neincadrate).

Ramine valabila oferta, cine vrea versiunile originale sa ceara (dar
saptamina viitoare, pentru ca voi fi plecat citeva zile).