[software-liber] Re: Dupa FLOSS Camp 2008

Alexandru Szasz alexxed la gmail.com
Mie Sep 3 13:22:47 EEST 2008

În data de 3 septembrie 2008 11:35, Jani Monoses
<jani.monoses la gmail.com> a scris:

> Am fost 14 persoane, noi pentru mine cei de la ArLUG (4)
>
> S-a zis ca cei care nu-s pe lista sa se inscrie, si subiectul cel mai tehnic
> si concret a fost
> traducerile openoffice si promovare mozilla si promovare foss in general.
> Urma ca Alex sa scrie pe lista un scurt intro si linkuri pentru cei noi care
> vor sa ajute la
> localizare in narro.
> Planetul ramane cum e cu orice tip de post, dar vom face un alt agregator
> numit puls.softwareliber.ro
> unde vor avea doar postari legate de promovare.

Pozele mele sunt aici:
    http://picasaweb.google.com/alexxed/FlossCamp2008

Am scris pe blog, dar nu a apărut pe planet încă.

Am să scriu pe blog și despre povestea cu OpenOffice, aștept câteva
zile să se înscrie lumea la planet.