[software-liber] Re: Dupa FLOSS Camp 2008

M.J. jalobeanu la gmail.com
Vin Sep 5 15:59:43 EEST 2008

Felicitari organizatorilor si participantilor la FLOSS Camp. Mi-ar
place sa avem o prezentare a "experimentului" la seminarul "Linux si
Mediile Virtuale de Instrruire", la Arad, intre 18-20 Septembrie!
Este o reluare a unei invitatii mai vechi privind promovarea
programelor libere in mediul academic, in randul elevilor si
profesorilor (cati vor participa).

Mihai Jalobeanu