[software-liber] Re: Licenta/licente sit

Jani Monoses jani.monoses la gmail.com
Mie Sep 10 08:15:02 EEST 2008

Salut,

2008/9/10 Andrei Popescu <andreimpopescu la gmail.com>

> Salutare,
>

> Poate par sâcăitor cu chestiile astea, dar cred că exact grupul pentru

Deloc :)  Sunt observatii bune si trebuie corectate pe site. In general mai
de lucru la organizat si la continut  dar in ultima vreme cei care au acces
(cred
ca si eu am :) au fost ocupati sau erau in vacante/concedii.
Daca vrei cont de admin in wordpressul de pe site Adi cred ca iti poate da
acces.

Partea aceasta nu e destul de transparenta, vom discuta azi la intalnire in
CJ si despre
site.

Jani