[software-liber] OpenOffice Base

rudolf erdei yo5bdm la yahoo.com
Mie Sep 10 08:56:24 EEST 2008

Buna ziua,
Ma numesc Rudy Erdei, sunt din Baia Mare si folosesc Linux de aprox 2 ani. Sunt membru al software-liber de pe googlegroups de aproximativ 2-3 luni si, desi nu am scris nimic pana acum, va admir foarte mult pentru ceea ce faceti si va respect profund.
As avea si eu o intrebare insa: Vreau sa fac in Base o aplicatie de facut oferte de piese de schimb. Baza de date am rezolvato, si si formularul de introducere a clientilor si ofertelor noi. Problema e ca nu stiu cum sa fac urmatoarele lucruri: 1. Folosirea aceluiasi client cu datele aferente in alta oferta, adaugarea unui field pentru Total (sa faca suma celorlalte), si alte fielduri cu operatii matematice, 2. Generarea ofertei finale si imprimarea ei.

V-as fi foarte recunoscator daca m-ati putea ajuta cu o idee, un tutorial, un forum unde sa ma adresez, etc.

Cu toata stima,
Erdei Rudolf

Un atașament HTML a fost eliminat