[software-liber] Re: Licenta/licente sit

Nicu Buculei nicubunu la gmail.com
Mie Sep 10 10:31:12 EEST 2008

Stas Sushkov wrote:

> Momentan nu ne-am decis (din cate stiu eu asupra licentei, insa cred
> ca vom ramane asupra cc3 by-nc-nd).

Dupa parerea mea, asta ar fi o alegere nefericita. NC-ND este cea mai
putin libera dintre licentele CC, nu ofera mai nimic in plus fata de o
licenta proprietara.
Noi in Fedora (si din cite stiu eu si cei de la Debian) consideram
aceasta licenta ca "non-Free" si nu o acceptam.

Va propun sa va ginditi serios la by-sa ca optiune, este mult mai in
spiritul GPL (eu personal NU voi contribui materiale sub licenta NC-ND,
mai ales cind e vorba de un proiect intitulat "software liber").