[software-liber] Re: Licenta/licente sit

Adi Roiban adi la roiban.ro
Mie Sep 10 10:46:25 EEST 2008

În data de Mi, 10-09-2008 la 10:31 +0300, Nicu Buculei a scris:

> Dupa parerea mea, asta ar fi o alegere nefericita. NC-ND este cea mai
> putin libera dintre licentele CC, nu ofera mai nimic in plus fata de o
> licenta proprietara.
> Noi in Fedora (si din cite stiu eu si cei de la Debian) consideram
> aceasta licenta ca "non-Free" si nu o acceptam.
>
> Va propun sa va ginditi serios la by-sa ca optiune, este mult mai in
> spiritul GPL (eu personal NU voi contribui materiale sub licenta NC-ND,
> mai ales cind e vorba de un proiect intitulat "software liber").

Sunt de acord cu Nicu. E naspa sa pune licente care sa ingradeasca
libertatea.

Daca se poate eu as merge pe o licenta publica sau ceva foarte
asemanator cu 3 clause BSD.

Licentele actuale sunt puse la intamplare si din lipsa de implicarea din
partea noastra s-a ajuns la aceste licenta.

Consider ca discutia este binevenita si as vrea sa vad argumentele lui
Stas pentru folosirea licentei cc3 by-nc-nd.

Spor!
Adi

--
Adi Roiban