[software-liber] Re: Licenta/licente sit

Mie Sep 10 10:55:19 EEST 2008

On Wed,10.Sep.08, 10:31:12, Nicu Buculei wrote:

> Dupa parerea mea, asta ar fi o alegere nefericita. NC-ND este cea mai putin
> libera dintre licentele CC, nu ofera mai nimic in plus fata de o licenta
> proprietara.
> Noi in Fedora (si din cite stiu eu si cei de la Debian) consideram aceasta
> licenta ca "non-Free" si nu o acceptam.

Confirm. Numai CC-BY și CC-BY-SA versiunile 3.0 sunt acceptate.
Versiunile precedente aveau tot felul de probleme.

> Va propun sa va ginditi serios la by-sa ca optiune, este mult mai in
> spiritul GPL (eu personal NU voi contribui materiale sub licenta NC-ND, mai
> ales cind e vorba de un proiect intitulat "software liber").

Eu sunt mai radical decât Nicu. Prin prezenta mă declar total împotriva
folosirii a unei licen╚Ťe mai restrictive dec├ót CC-BY-SA pentru
softwareliber.ro.

Ca și opinie personală aș recomanda împotriva folosirii CC. Deși
versiunea 3.0 corecteaz─â probleme precedente, marea majoritate a
variantelor (toate cu excep╚Ťia BY ╚Öi BY-SA) sunt non-libere.

Despre defini╚Ťia de ÔÇ×liberÔÇŁ acceptat─â de mine v─â rog citi╚Ťi:

http://www.opensource.org/docs/osd
http://www.debian.org/intro/free
http://people.debian.org/~bap/dfsg-faq

Salut─âri,