[software-liber] Re: Licenta/licente sit

Jani Monoses jani.monoses la gmail.com
Mie Sep 10 11:41:30 EEST 2008

2008/9/10 Andrei Popescu <andreimpopescu la gmail.com>

> aproape

> Din sursa pagini janimo.blogspot.com :)
>
> /* Variable definitions
> ====================
> <Variable name="bgcolor" description="Page Background Color"
> type="color" default="#fff">
> <Variable name="textcolor" description="Text Color"
> type="color" default="#333">
>
> Dac─â ─âsta nu-i cod...

apoi e diferenta intre licenta continutului (despre astea era vorba initial)
si cea a 'codului' de pe site.
Cel mentionat mai sus e blogspot standard si nu ma intereseaza in mod
deosebit licenta, nici nu stiu ce e.

Trebuie sa mentionam atunci explicit licenta continutului (articole, texte
de prezentare) si tehnologia de dedesubt ca
sabloane si alte modificari WordPress, cod JS specific, dar licentele pt
astea sunt de obicei scrise langa cod.

Pe site sa avem vizibil mai ales licente pt continut - de ex daca cineva
preia un snippet si-l pune intr-un articol
online ce sa se intample.

Jani