[software-liber] Re: Licenta/licente sit

Stas Sushkov stas la nerd.ro
Mie Sep 10 16:10:42 EEST 2008

> Nu cred ca este o diferenta intre tipul materialelor.

Ba exista. Asa se explica http://en.wikipedia.org/wiki/GNU_GPL de
http://en.wikipedia.org/wiki/GNU_Free_Documentation_License

Aici se poate documenta si la care-i faza cu cod si non-cod.

In rest, cred ca ar trebui sa continuam lista lui Nicu:
Ce dorim de fapt sa obtinem prin adaptarea unei licente:
- vrem sa punem piedici unor raufacatori care vor plagia continut? ma
tem ca orice licenta am pune, libera sau ne-libera nu va face nici o
diferenta;
- vrem sa facem viata mai usoara celor care vor sa raspindeasca ideile
noastre (si implicit sa ne ajute pe noi)?
- vrem sa contribuim la educarea publicului larg asupra libertatii?

--
() Campania Panglicii în ASCII
/\ http://stas.nerd.ro/ascii/