[software-liber] Re: Licenta/licente sit

Mie Sep 10 22:24:53 EEST 2008

On Wed,10.Sep.08, 16:01:29, Nicu Buculei wrote:

> Eu credeam ca principalul obiectiv al grupului este libertatea (software,
> dar si libertatea culturii este un conept inrudit cu libertatea softului).

Doar o completare la ce a scris Nicu (în rest sunt 100% de aceiași
părere), eu cred că scopul nostru principal (popularizarea softwareului
liber) poate numai să beneficieze dacă articolele noastre se răspândesc
cât mai mult (modificate sau nu)! De aceea spuneam chiar în primul meu
mail că nu am nici o problemă cu licența publică (deși un CC-BY v3.0 e
ok). Doar pentru planet trebuie avut grijă, dar a scris deja Nicu la ce
mă gândeam :)

Salutări,
Andrei
(Albert Einstein)