[software-liber] Re: Licenta/licente sit

Mie Sep 10 22:37:09 EEST 2008

On Wed,10.Sep.08, 16:10:42, Stas Sushkov wrote:

> Ba exista. Asa se explica http://en.wikipedia.org/wiki/GNU_GPL de
> http://en.wikipedia.org/wiki/GNU_Free_Documentation_License
>
> Aici se poate documenta si la care-i faza cu cod si non-cod.

??? ╚śi ce ar trebui s─â citesc acolo? C─â GFDL are probleme (asta o ╚Ötiam)
╚Öi este incompatibil─â cu GPL (asta n-o ╚Ötiam)? GFDL este o licen╚Ť─â
destul de controversată și recunoscută ca având diverse probleme (vezi
ce scrie despre sec╚Ťiunile invariabile, copiile transparente ╚Öi
problemele cu copii tip─ârite). Doar argumente suplimentare pentru a
evita proliferarea de licen╚Ťe (interesant c─â FSF predic─â dar nu practic─â
acest principiu) ╚Öi a nu diferen╚Ťia ├«ntre cod ╚Öi non-cod.

Salut─âri,
Andrei
(Albert Einstein)
Un ata┼čament non-text a fost ┼čters...