[software-liber] Re: Licenta/licente sit

Mie Sep 10 22:47:41 EEST 2008

On Wed,10.Sep.08, 12:20:48, Nicu Buculei wrote:

> Este cod, dar e neimportant, noi discutam despre licenta continutului.
> Daca Jani schimba tema blogului (alege un alt sablon), atunci codul asta se
> va schimba complet dar continutul va ramine acelasi.
> De asemena, codul de mai sus nu apare in RSS.

Este dificil să tragi o linie și să stabilești unde se termină textul și
├«ncepe forma. E foarte posibil ca o anumit─â bucat─â de ÔÇ×textÔÇŁ s─â
reprezinte ceva complet diferit dac─â schimb fontul (ex. ascii-art). ╚śi
dac─â public─â pe blog un exemplu de cod cu explica╚Ťiile de rigoare este
text sau cod?

Cred că o întrebare mai importantă este: ce împiedică pe cineva să
folosească GPL sau MIT pentru altceva decât codul unui program?

Salut─âri,
Andrei
(Albert Einstein)
Un ata┼čament non-text a fost ┼čters...