[software-liber] Re: Planet sau planeta? [fost: Re: Licenta/licente sit]

Adi Roiban adi la roiban.ro
Joi Sep 11 09:25:15 EEST 2008

În data de Jo, 11-09-2008 la 00:24 +0300, Andrei Popescu a scris:

> Poate m-am exprimat cam vag. Cred că fiind vorba de un sit românesc,
> adresa primară pentru agregarea blogurilor ar trebui să fie
> planeta.softwareliber.ro iar planet.softwareliber.ro să fie doar o
> redirectare (e posibil ca unii să fie mai familiarizați cu planet în loc
> de planeta).
Si eu mi-am pus problema cu "planeta.softwareliber.ro" , dar am
considerat ca "planet" este mai aproape de un nume propriu si nu l-am
tradus.

In plus, cum ai spus tu, multa lume este obisnuita cu "planet"

Mie imi convin ambele variante.

Voi ce spuneti? Facem planeta.softwareliber.ro  ?

--
Adi Roiban