[software-liber] Re: Licenta/licente sit

Adi Roiban adi la roiban.ro
Joi Sep 11 09:35:31 EEST 2008

Raspunsul meu:
În data de Mi, 10-09-2008 la 23:19 +0300, Stas Sushkov a scris:
[snip]
> Asta e tot ce vroiam sa explic.
> Deci daca nu se mai doreste adaugata nici-o cerinta la urmatoarele expuse:
> - vrem sa punem piedici unor raufacatori care vor plagia continut? ma
> tem ca orice licenta am pune, libera sau ne-libera nu va face nici o
> diferenta;
NU!
> - vrem sa facem viata mai usoara celor care vor sa raspindeasca ideile
> noastre (si implicit sa ne ajute pe noi)?
Da!
> - vrem sa contribuim la educarea publicului larg asupra libertatii?
Da!
> propun sa incheiem discutia prin algerea licentei ce o vom folosi in favoarea:
> CC-BY-SA: http://creativecommons.org/licenses/by-sa/3.0/ro/
Propun ceva licenta libertina gen MIT, BSD, CC-BY.

Pe mine nu ma intereseaza nici macar daca altcineva ia logo-ul si il
modifica si scoate bani de pe el... sau ia articolele noastre, le
modifica si face bani pe ele.

Daca noi nu dam dovada de libertate....

Spor!
--