[software-liber] Re: Planet sau planeta? [fost: Re: Licenta/licente sit]

Alexandru Szasz alexxed la gmail.com
Joi Sep 11 12:26:26 EEST 2008

În data de 11 septembrie 2008 09:25, Adi Roiban <adi la roiban.ro> a scris:

> În data de Jo, 11-09-2008 la 00:24 +0300, Andrei Popescu a scris:

> Si eu mi-am pus problema cu "planeta.softwareliber.ro" , dar am
> considerat ca "planet" este mai aproape de un nume propriu si nu l-am
> tradus.
>
> In plus, cum ai spus tu, multa lume este obisnuita cu "planet"
>
> Mie imi convin ambele variante.
>
> Voi ce spuneti? Facem planeta.softwareliber.ro  ?

Eu puțin mai bătrânel am văzut desenele alea animate Captain Planet,
așa că aș merge spre planeta pentru că are sens numele.
Adică „Planeta software liber". Planeta înseamnă tot ce există,
diversitate, etc, deci merge cu ce conține.

„puls" e o alegere foarte bună pentru articolele mai orientate, numele
spunând că e vorba de ceva moderat și aproape regulat.