[software-liber] Logo SVG

Stas Sushkov stas la nerd.ro
Joi Sep 11 13:36:49 EEST 2008

Am incercat sa editez svg-ul cu inkscape si e ok.
Nu vor fi probleme la folosirea acestuia.

Inca o problema ar fi cu culorile pe care le vom folosi.
Mie personal imi place propunerea trimisa de crina cu maro-rosu-alb.
Mi se par niste culori calde si in acelasi timp exprima si o forta
prin culoarea rosu aprins (doar asta am inlocuit-o pentru a obtine un
contrast mai mare).
Culorile negru-verde-alb din pacate nu sunt nici la moda (=]) si nici
nu mi se par ok cum arata. (Eventual un verde forest, ar putea fi
incercat)
De culorile actuale pe care le foloseste site-ul, m-am exprimat de
mult ca-s impotriva (Negru si rosu sunt niste culori prea violente
luate impreuna!!!).

Asa vad eu logo-ul cu culorile maro-rosu-alb.

--
() Campania Panglicii în ASCII
/\ http://stas.nerd.ro/ascii/