[software-liber] Re: Logo SVG

Igor Stirbu igor.stirbu la gmail.com
Joi Sep 11 14:04:29 EEST 2008

În data de 11 septembrie 2008 13:36, Stas Sushkov <stas la nerd.ro> a scris:
> Inca o problema ar fi cu culorile pe care le vom folosi.
> Mie personal imi place propunerea trimisa de crina cu maro-rosu-alb.
> Mi se par niste culori calde si in acelasi timp exprima si o forta
> prin culoarea rosu aprins (doar asta am inlocuit-o pentru a obtine un
> contrast mai mare).
> Culorile negru-verde-alb din pacate nu sunt nici la moda (=]) si nici
> nu mi se par ok cum arata. (Eventual un verde forest, ar putea fi
> incercat)
> De culorile actuale pe care le foloseste site-ul, m-am exprimat de
> [...]

Stresul cu culori e redundant. Bine, ar trebui să stabilim un set implicit
dar limitarea la el nu e ok. Se pot modifica culorile cu diferite ocazii,
cum face gugl cu logotipul lor de pe pagina de căutare. Un alt exemplu
poate sevi tux care a fost pervertit în poate posibilitățile pentru a fi adaptat
la contextul potrivit.

Dacă se face un camp, se pun culori verzi cu floricele, dacă e workshop,
fundal cu roți dințate, etc.

Numai bine,
Igor

--