[software-liber] Re: Logo SVG

Istvan Szollosi szteven la gmail.com
Joi Sep 11 14:13:28 EEST 2008

2008/9/11 Jani Monoses <jani.monoses la gmail.com>:
> Eu prefer url in loc de numele grupului pentru tricou sau altceva
> promotional care
> nu e deja pe site. Astfel cei care vad stiu unde sa mearga pt detalii. GSL
> mi se pare
> si prea lung.

Atunci, gata, asta e logo-ul oficial? Logo-ul mi se pare ok (desi
nu-mi sugereaza nimic legat de software liber in afara ca e un pic "a
la Debian") ce nu mi se pare ok e ca designer-ul se apuca de facut
logo-uri in weekend si sapt. viitoare (ca asa ne-am inteles cu el) si
de fapt este deja un logo...
(El nu cred ca citeste chestiile astea acum pt. e f. ocupat - lucreaza
la o agentie de reclama & design).

What to do?

  I.