[software-liber] Re: Logo SVG

Adi Roiban adi la roiban.ro
Joi Sep 11 15:22:51 EEST 2008

În data de Jo, 11-09-2008 la 14:13 +0300, Istvan Szollosi a scris:
[snip]
> Atunci, gata, asta e logo-ul oficial? Logo-ul mi se pare ok (desi
> nu-mi sugereaza nimic legat de software liber in afara ca e un pic "a
> la Debian") ce nu mi se pare ok e ca designer-ul se apuca de facut
> logo-uri in weekend si sapt. viitoare (ca asa ne-am inteles cu el) si
> de fapt este deja un logo...
> (El nu cred ca citeste chestiile astea acum pt. e f. ocupat - lucreaza
> la o agentie de reclama & design).
>
> What to do?

Istvan, inca nu e nimic batut in cuie.

Atat tot ca ne place noul logo si pana nu avem altceva mai bun merge pe
varianta aceasta.

Noua ne trebuie un logo pentru a face ceva materiale promotionale de
intampinarea a noului an universitar.

Daca apare un logo mai fain in timp util putem schimb placa.

Ideea e ca am tot stat asa de cateva luni si nu am vrea sa o mai lungim.
Eventual tricourile din seria asta le scoatem cu logo-ul de la Crina iar
pe viitor sa folosim alt logo.

In alta ordine de idea as vrea ca cine lucreaza la logo-ul grupului sa o
faca voluntar si in timpul lui liber. Nu este o chestiune prioritara si
daca cineva e ocupa la servici incerca sa rezolve probleme de acolo iar
apoi sa vad de ce poate face pentru grup.

Deci raspuns meu este urmatorul.

Ne place logo-ul de la Crina , dar va mai dura pana schimbam grafica
site-ului.

Deasemenea in momentul de fata nu avem alt logo din care sa alegem.

Daca cineva vine cu o alta propunere suntem dispusi sa o luam in calcul.

Spor!

--
Adi Roiban