[software-liber] Re: Logo SVG

Nicu Buculei nicubunu la gmail.com
Joi Sep 11 15:48:18 EEST 2008

Stas Sushkov wrote:

> Inca o problema ar fi cu culorile pe care le vom folosi.
> Mie personal imi place propunerea trimisa de crina cu maro-rosu-alb.
> Mi se par niste culori calde si in acelasi timp exprima si o forta
> prin culoarea rosu aprins (doar asta am inlocuit-o pentru a obtine un
> contrast mai mare).

Iti recomand (daca nu cumva iti este deja familiar) Agave
http://home.gna.org/colorscheme/

El spune ca daca pornesti de la rosul ala inchis (#980101) si alegi
colori "nomocromatice", atunci s-ar potrivi mai pine un maro putin mai
deschis (#420101).

In rest, se poate folosi Agave pentru a defini intreaga cromatica a
site-ului.