[software-liber] Re: Logo SVG

Istvan Szollosi szteven la gmail.com
Joi Sep 11 16:14:42 EEST 2008

2008/9/11 Nicu Buculei <nicubunu la gmail.com>:

> Asta NU. Daca se schimba logo-ul, atunci ala ramine, nu se schimba iar, nu
> faci rebranding in fiecare an.

D'accord. Logo-ul e ceva care reprezinta vizual o
compania/brand/organizatie si trebuie lasat timp sa se "imbibe" in cap
la folk.
Am reusit sa vb. cu Kund pe gtalk acum cateva minute si mi-a spus ca
va incerca sa faca ceva chiar in weekend-ul asta, si sa le posteze max
luni.
Deci atunci eu zic sa asteptam cu decizia finala si tricouri pana max
luni, si dc. nu reuseste din lipsa de timp sau nu va place ce face,
ramanem cu varianta de la Crina.

BTW: de obicei cum procedati cu tricourile? Este cineva care se ocupa
de ele (in cantitati mai mari), sau fiecare isi ia SVG-ul si merge la
un shop cu personalizare chestii?

   Istvan