[software-liber] Re: Logo SVG

Stas Sushkov stas la nerd.ro
Joi Sep 11 16:55:35 EEST 2008

Aici sunt de acord cu Nicu.
Nicu la partea cu culorile, am agave si alte unelte, insa deja de ceva
buna vreme un sustinator de nadejde in aceasta privinta imi este
http://www.colourlovers.com
Aici afl de trenduri, descopar culori noi, citesc despre palete.
http://www.colourlovers.com/palette/533207/

> [...]
> la folk.
> Am reusit sa vb. cu Kund pe gtalk acum cateva minute si mi-a spus ca
> va incerca sa faca ceva chiar in weekend-ul asta, si sa le posteze max
> luni.
> Deci atunci eu zic sa asteptam cu decizia finala si tricouri pana max
> luni, si dc. nu reuseste din lipsa de timp sau nu va place ce face,
> ramanem cu varianta de la Crina.
>
> BTW: de obicei cum procedati cu tricourile? Este cineva care se ocupa
> de ele (in cantitati mai mari), sau fiecare isi ia SVG-ul si merge la
Ultima data Adi si cu mine am facut ce-am putut de-o iesit tricourile firefox :)
Insa daca nu sunteti multumiti de precedetele, acuma se poate merge pe
o alta echipa.

--
() Campania Panglicii în ASCII
/\ http://stas.nerd.ro/ascii/