[software-liber] Re: Propunere logo (Kund)

Jani Monoses jani.monoses la gmail.com
Mar Sep 16 09:08:40 EEST 2008

Mi se pare ca sunt foarte bine executate si gandite, dar mult prea complexe
pentru un logo.
Sunt mai potrivite IMHO pentru o expozitie de arte plastice :)
Fonturile, cadrul si fundalul sunt inca simple si de efect, dar pasarea e
complicata. In rezolutii
mai mici sau pe stickere, bannere pe situri ar fi prea aglomerat.