[software-liber] Re: Propunere logo (Kund)

Nicu Buculei nicubunu la gmail.com
Mar Sep 16 10:12:04 EEST 2008

Jani Monoses wrote:
> Mi se pare ca sunt foarte bine executate si gandite, dar mult prea
> complexe pentru un logo.

De acord, o imagine care arata bine dar nu se potriveste petnru un logo.

> Sunt mai potrivite IMHO pentru o expozitie de arte plastice :)
> Fonturile, cadrul si fundalul sunt inca simple si de efect, dar pasarea
> e complicata. In rezolutii
> mai mici sau pe stickere, bannere pe situri ar fi prea aglomerat.

Acolo nici nu s-ar vedea detaliile mecanismului. Cred ca ar fi si o
problema la imprimarea pe tricouri.

Uitindu-ma la cum arata rezultatul, as paria ca nici nu se pot furniza
fisiere sursa care sa poata fi deschise cu software liber.