[software-liber] Re: Propunere logo (Kund)

Alexandru Szasz alexxed la gmail.com
Mar Sep 16 11:19:24 EEST 2008

În data de 16 septembrie 2008 00:24, Istvan Szollosi <szteven la gmail.com> a
scris:

> Astea-s propunerile de logo care le-am primit de la Kund, cu mesajul
> ca daca va place motivul, se mai pot face modificari la culori, forma,
> scris, etc. A doua, cu pasarea binara e la nivel de idee, dc. va place
> cu 0 si 1 atunci elaboreaza aia.

Mie îmi place ideea cu pasărea; din start îmi spune „liber", nu poate Kund
să revină cu aceleași desene din prima imagine, fără roți în interior și
fără transparența aia în negrul de pe fundal ?

Poate o variație ar fi un pachețel, ca iconițele de la arhive cu aripi ?
Aripile spun clar „liber" și sunt ușor de desenat, imprimat.

De aici îmi vine și ideea unui pachețel cu niște frânghii/ațe sub el: „no
strings attached".

Dar idei are toată lumea :)