[software-liber] Re: Propunere logo (Kund)

Jani Monoses jani.monoses la gmail.com
Mar Sep 16 11:24:31 EEST 2008

2008/9/16 Alexandru Szasz <alexxed la gmail.com>

> În data de 16 septembrie 2008 00:24, Istvan Szollosi <szteven la gmail.com> a
> scris:

> Mie îmi place ideea cu pasărea; din start îmi spune „liber", nu poate Kund
> să revină cu aceleași desene din prima imagine, fără roți în interior și
> fără transparența aia în negrul de pe fundal ?
>
> Poate o variație ar fi un pachețel, ca iconițele de la arhive cu aripi ?
> Aripile spun clar „liber" și sunt ușor de desenat, imprimat.
>
> De aici îmi vine și ideea unui pachețel cu niște frânghii/ațe sub el: „no
> strings attached".

> [...]

Asa e, pasarea a fost una din ideile initiale, dar ce era importiva ideii, e
ca e foarte folosit si in alte locuri, desi nu arata ca acest logo.
Openoffice si odf au pasari in logo si material promo, dar apare si la
firme ca http://www.ni.com/