[software-liber] Re: Propunere logo (Kund)

Istvan Szollosi szteven la gmail.com
Mar Sep 16 11:58:21 EEST 2008

> Asa e, pasarea a fost una din ideile initiale, dar ce era importiva ideii, e
> ca e foarte folosit si in alte locuri, desi nu arata ca acest logo.
>  Openoffice si odf au pasari in logo si material promo, dar apare si la
> firme ca http://www.ni.com/

Problema e ca acum orice desenezi o sa mai gasesti in lumea asta ceva
firme/organizatii care au ceva asemanator, ca suntem f. multi pe
planeta asta (chiar prea multi) si ne ocupam cu diverse... De exemplu
umbrela este in logo-ul de la Citibank, spirala/carlig in logo-ul de
la Debian si N alte parti (am vazut motiv de spirala si intr-o prostie
shareware, ceva "logo maker studio") deci nu cred ca vom putea veni cu
o idee/forma absolut unica in timp rezonabil, oricum.