[software-liber] Re: Propunere logo (Kund)

Istvan Szollosi szteven la gmail.com
Mar Sep 16 12:02:06 EEST 2008

On 9/16/08, Jani Monoses <jani.monoses la gmail.com> wrote:
> Mi se pare ca sunt foarte bine executate si gandite, dar mult prea complexe
> pentru un logo.
> Sunt mai potrivite IMHO pentru o expozitie de arte plastice :)
> Fonturile, cadrul si fundalul sunt inca simple si de efect, dar pasarea e
> complicata. In rezolutii
>  mai mici sau pe stickere, bannere pe situri ar fi prea aglomerat.

Desigur astea-s propuneri si le poate modifica repede. De exemplu
rotitele dintate se pot simplifica, sa nu contina atatea detalii si sa
se vada bine si in rezolutie mica. Eu i-am si spus ca probabil
mechanismul din pasare va trebui sa fie mult mai simplu / stilizat.