[software-liber] Re: Propunere logo (Kund)

Stas Sushkov stas la nerd.ro
Mar Sep 16 12:12:38 EEST 2008

Salut,
in primul rand multumim lui Kund pentru efortul depus.
Iar cat cat despre logo, sunt de acord cu ce au zis si ceilalti
membri, doar ca as mai adauga faptul ca eu nu vad nici-o unitate
artistica in executia acestei lucrari. Mi se pare prea brutala
trecerea de la pasare la "gears", plsu in afara de faptul cand e in
binar (dar atunci practic e transparenta pasarea), nu se simte deloc
conceptul de software, (am inteles ca asta era ideea, pasare in binar
-> imaginea la software liber).
Daca mai adaugi la tot intregul si gradienti si culorile care nu mi se
par prea reusite, mai mult aduce a robot. Si robot-ul e ultimul lucru
ce ar fi fain sa fie inteles din logo-ul unui grup software liber.

Inca o data multumim din partea grupului pentru propunere.

--
() Campania Panglicii în ASCII
/\ http://stas.nerd.ro/ascii/