[software-liber] Re: Propunere logo (Kund)

Kund horhat.kund la gmail.com
Mar Sep 16 13:14:49 EEST 2008

Salut,

Multumesc pentru comentarii, am doar o intrebare: ideea va place?
Intreb asta ca sa stiu sa lucrez mai departe sau nu este pentru ce.
Daca sunteti interesati atunci pot sa fac si cateva versiuni mai
simple, oricum ce s-a trimis erau doar propuneri.