[software-liber] Re: Propunere logo (Kund)

Nicu Buculei nicubunu la gmail.com
Mar Sep 16 14:16:54 EEST 2008

Kund wrote:
> Salut,

Salut,

> Multumesc pentru comentarii, am doar o intrebare: ideea va place?
> Intreb asta ca sa stiu sa lucrez mai departe sau nu este pentru ce.
> Daca sunteti interesati atunci pot sa fac si cateva versiuni mai
> simple, oricum ce s-a trimis erau doar propuneri.

Am dat un google si am gasit pagina asta (nimic original, repeta ce se
gaseste intr-o multime de alte apgini pe aceeasi tema):
http://www.marketingsource.com/articles/view/2011
In special punctele 1, 3 si 5.

Tine cont ca logo-ul trebuie sa poata fi folosit de la favicon pina la
tricouri si postere.