[software-liber] Re: Propunere logo (Kund)

Cristi Magherusan majeru la gmail.com
Mie Sep 17 00:30:52 EEST 2008

Salut,

E chiar foarte frumos, dar asa cum sunt aranjate literele acum
cam contravine punctelor 4-5 din articolul de care zicea Nicu Buculei.
Eu zic ca literele ar putea fi facute sa nu se suprapuna, pentru ca in
logo-urile listate alb-negru nu o sa se poata distinge S-ul rosu de
celelalte (punctul #5), asta daca tot folosim "font"-uri mai deosebite
pentru initialele GSL (#4 - dar pe care nu le condamn, pentru ca arata
super)

Vedeti atasamentul, cam asta am vrut sa zic, poate G-ul sa fie putin
mai mic si l-ul putin mai inalt.
Nu prea le am eu cu desenatul decat la nivel de paint, dar cine se
stie mai bine la treaba asta poate si este rugat sa faca si alte
variatiuni pe aceeasi tema/idee.

Cristi
Un ataşament non-text a fost şters...
Nume: curve_sweet2.png